Egyszerre első és utolsó...

2010.01.29. 10:31

Talán a kitartásommal van baj. Vagy az eltökéltségemmel. Vagy nem is velem, csak a hellyel, idővel és körülményekkel... Mindegy. Talán nem is számít igazán. Végül is, kifogásokat mindenre lehet találni; és néha még nem is kell nagyon megerőltetned magad a megkeresésükhöz.

De minden kifogás és magyarázat ellenére is a tény, az tény marad: ma van az első munkahelyemen az utolsó munkanapom.

Azt hiszem, jobban sajnálom, mint amennyire nem. Már mint, hogy itt kell hagynom ezt a munkát és a barátaimat, akikkel együtt dolgozom. Ami viszont furcsa, hogy én, aki erősen érzelmi alapon működök - vagy legalábbis szeretem ezt bemagyarázni magamnak, mert egy csomó döntést érzelmi alapon hozok meg; olyanokat is, amiknél a racionális indokok épp az ellenkezőjét javasolnák... - szóval az én természetemmel most mégis mintha inkább a fejemre hallgattam volna a szívem helyett, amikor úgy döntöttem, hogy felmondok.

Vagy talán csak saját magamat akarom átverni, amikor ezt akarom elhitetni magammal... Nem tudom. Az utóbbi időben úgy érzem, mintha nem tudnék semmit. Miért hoztam ezt a döntést? Mihez fogok kezdeni ezek után?

Kiborít, nem is, inkább megijeszt, amikor a körülöttem lévő emberek hangosan kimondják azokat a kérdéseket, amik szüntelen ott zakatolnak a fejemben és nem hagynak aludni. Mert amíg valaki nem teszi fel nekem a kérdést hangosan, addig félre tudom tolni, vagy el tudom hallgattatni. De ha megkérdezik, akkor már nem lehet. Akkor muszáj válaszolni rá és az esetek 99,9%-ában ez a válasz:

"Nem tudom."

Tudni fogom egyáltalán valaha azt, hogy mit is akarok csinálni? Vagy mindig arra várok majd, hogy valaki más hozza meg helyettem a döntéseket? Tényleg jobb vagy könnyebb lenne az élet, ha minden fekete-fehér lenne? Valószínűleg nem. Ezért próbálok mindig erre gondolni:

"Life is Hard Dakara Happy"

De mindezek ellenére (vagy épp ezért): hiányozni fogtok!

 

 

 

 

"Sayonara ja naiyo, ne. Matta arukara."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://saana.blog.hu/api/trackback/id/tr601711924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása