Azt hiszem a hamarosan publikálásra kerülő legújabb alkotásom már előre is egy kis magyarázatra szorul.

Douzo!

Ez az első alkalom, hogy RP történetet, azaz valódi személyekről szóló történetet írtam. Épp ezért már most le kell szögeznem, hogy a történet az én fantáziám szüleménye, és amennyire tudom, mégcsak semmi hasonló sem esett meg a valóságban! S noha korábban váltig megfogadtam magamnak, hogy nem használok fel valós személyeket a történeteimhez, ezúttal mégis kénytelen voltam megszegni ezt, mert máshogy nem tudtam formába önteni mindazokat az érzelmeket, melyek végül az I Fell for the Miracle Boy (IFFTMB) megszületéséhez vezettek.

Igyekeztem a történetben hű maradni a személyek jelleméhez, illetve ahhoz, amit tudok, tudni lehet róluk, de előfordulhat, hogy ezektől helyenként eltértem, ezért elnézést.

A történetben helyenként előforduló japán kifejezések fordítása minden részhez mellékelve lesz.

Végül pedig hálás köszönet és minden tiszteletem az Arashi tagjainak: Ohno Satoshinak, Ninomiya Kazunarinak, Matsumoto Junnak, Sakurai Shonak és legfőképpen Aiba Masaki-nak. Mindazért, amit a dalaikon keresztül kaptam, ami átsegített jó néhány személyes problémán, illetve megihlette többek közt a szóban forgó történetet is.

Hontou ni arigatou gozaimashita!

Saana

A bejegyzés trackback címe:

https://saana.blog.hu/api/trackback/id/tr821489871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása